Pàgines

dilluns, 22 d’agost del 2011

cristina

Hi havia molta gent, gent que coneixia des de batxillerat, gent que havia conegut durant la meva estada d’erasmus a Torí i gent que coneixeria més tard. Era una gran festa a on tothom s’ho estava passant bé, bon ambient, música festiva, alcohol a dojo i segurament la cosa més important, tothom era gent coneguda i important per a mi. Estava disfrutant com un cabró amb els colegues fins que vam anar a parar a una espècie de terrassa, allà vaig veure una persona a la qual li havia d’explicar una cosa molt important i que li havia dit que li explicaria en el transcurs de la nit, ella també em va veure i quan les nostres mirades es van creuar la seva cara es va il·luminar recordant-me les vegades que quedàvem i la passava a recollir per casa seva, just l’instant d’obrir la porta del carrer i veure’m allà esperant; llàstima que aquella relació s’acabés. Ara el què li volia dir era que havia trobat una persona nova a la meva vida, però quan just estàvem a pocs metres l’un de l’altre va aparèixer la meva parella, em va abraçar passant els seus braços pel meu coll, jo vaig dipositar les meves mans sobre la seva cintura i simplement ens vam besar. Després d’aquest petó vaig aixecar el cap i vaig mirar cap on estava ella, estava plorant mirant l’escena acceptant la nova i difícil situació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada