Pàgines

dilluns, 22 d’agost del 2011

Un mail que ha donat molt de si…

Les parts en cursiva és el mail que vaig rebre i les parts amb la lletra sense cap tipus de marca és la meva resposta.


Si tens cap problema entenent les solucions (o absència), per això estan les tutories (si no et van bé els horaris establerts, tan sols has d’enviar un mail al teu prof. i es poden canviar), però CAP alumne ha vingut, ni s’ha possat en contacte amb mi, excepte el dia anterior a l’exàmen.

També es pot mirar des del punt de vista de l’alumne en què durant unes hores del dia treballa i a les altres ha d’anar a classe, i entre classes de teoria, problemes i pràctiques, d’on treu les hores per les tutories? Potser és que no té temps i quan arriba a casa a les tantes de la nit espera poder trobar alguna al campus virtual que l’ajudi a comprendre els exercicis que vol resoldre i no pot perquè el què es penja a l’apartat de solucions no són solucions completes.

Si el problema el tens amb mi com a professora, he possat al Raul (coordinador de l’assignatura) en còpia perque li expliquis les raons.

Jo no volia treure pas aquest tema, però ja que hi som trobo bastant penós que en una classe de seminaris el professor es dediqui a comentar una presentació feta amb powerpoint, i dic comentar perquè no explica realment d’on surten les coses que van apareixent, en tot cas el què diu és: aquí podeu veure això. Que per veure-ho no cal ningú que ens ho digui que ja ho veiem sols, el què volem els alumnes són explicacions clares i concises del perquè de cada cosa que es fa, cosa que no se’ns dóna; i aquest fet juntament amb els nervis que mostra cada cop que ha de fer una classe fa que molts alumnes cada cop que acaba la classe surtin queixant-se (que llavors no va a més; però que la gent està descontenta, doncs si). També és molt trist que un professor ens digui que un examen serà de preguntes curtes i ràpid i arribi el dia de l’examen i digui que no tindrem temps que l’examen és molt llarg, en què quedem llavors? En què és de preguntes curtes i ràpid o que l’examen és llarg? I ja per acabar, no hi ha cosa més trista que arribar a classe i dir que s’ha tingut en compte les faltes d’ortografia i resulta que en aquest mail, en el qual se l’hi ha pogut aplicar un corrector hi hagi faltes d’ortografia com ara escriure el verb posar amb ss i per què junt i sense accent, quan s’ha d’escriure separat i amb accent ja que el què estàs demanant és el motiu d’una causa; per tant, no acabo d’entendre quina moralitat permet tenir en compte les faltes d’ortografia si el propi professor és incapaç de no cometre’n.

En qualsevol cas, si l’intercanvi de emails ha de continuar, digues el teu nom i niu, ja que el mail que estàs utilitzant no és l’oficial de l’autònoma.

Com has pogut comprovar he canviat el mail des d’on envio els correus perquè vegis el meu nom i el meu cognom, encara que dubto molt que et sàpigues realment qui sóc sense haver de recórrer a la búsqueda de l’alumne dins dels alumnes matriculats a l’assignatura i mirar la fotografia que surt, ja que hi ha molts pocs professors que se sàpiguen tots els noms dels alumnes que tenen i a més a més sense interaccionar amb ells. Destacaria sobretot que en cap lloc de la guia docent diu que l’alumne ha de fer servir el mail institucional de l’autònoma per dirigir-se als professors.

Cal remarcar que la meva intenció inicial no era ni atacar cap professor ni la matèria donada ni la forma en què ens arriba, en tot cas no estava prou convençut de les meves capacitats per aprendre, però com que la resposta que he rebut semblava com si hagués atacat personalment a una persona i no ha sigut així he hagut d’explicar tots els problemes que com a estudiant d’aquesta assignatura he anat trobant al llarg de tot el curs.

PD: I ja posats a posar en còpia a persones també s’hi podrien posar en Jordi Pons com a coordinador de la carrera d’Enginyeria Tècnica Informàtica de Sistemes, a en Xavier Verge que fa com una mica d’interconnector entre la junta de l’escola i els alumnes i intenta saber el què hi passa per millorar-la i també a en Joan Sorribes com a director de l’Escola d’Enginyeria, ja que l’assignatura de SD2 és una assignatura impartida dins de l’Escola d’Enginyeria, així com a tots els alumnes de l’escola que encara estan fent el pla antic i tard o d’hora hauran d’acabar fent SD2, ja que amb els nous graus aquesta assignatura desapareix; bàsicament perquè sàpiguen amb què es trobaran.

PD2: Em sap greu si en algun moment he estat massa agresiu; però la situació donada només podia comportar a aquesta reacció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada