Pàgines

dimarts, 22 de gener del 2013

sXXIII

Bé, això és un esbós d'història que estic escrivint, feia dies que em voltava pel cap, però ni de bon tros serà la seva forma definitiva.

Havia estat caminant durant hores per aquell lloc estrany i encara no havia trobat res que semblés propi d'una civilització, sabia que s'havia posat en perill just en el moment que havia creuat la valla, però era endinsar-se dins de la zona prohibida o morir en mans de la policia governamental; havia sentit rumors que en el bosc hi habitava alguna cosa, però ningú sabia el què era, i els pocs que havien decidit endinsar-s'hi no havien tornat mai; de sobte va sentir com un soroll per les branques dels arbres que l'envoltaven, era com si algun animal caminés per elles, va aixecar el cap i mirà a banda i banda, però no hi veié res i quan va tornar a baixar el cap per prosseguir el camí es va trobar amb el què havia provocat el soroll, semblava una persona; més que una persona, semblava un elf, orelles punxegudes, pell blanca i una cara jove, es movia amb una agilitat enorme; el problema de tot plegat, és que els elfs no existien, no en el món que La Indústria havia creat. L'elf, per anomenar-lo d'alguna manera se'l mirà i digué -Mireu nois, em sembla que tenim per aquí un civilitzat.

3 comentaris:

  1. Uoooo! Pinta molt bé! Seguiré la teva història. Tinc moltes ganes de llegir-ne la continuació.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja et dic ara que t'hauràs d'esperar xD, bàsicament perquè se m'ocorren trossos, però no tinc clar ni com començar-la, ni com acabar-la (bé, acabar-la potser sí) i el què faig és escriure el què em passa pel cap, llavors allò ho corregeixo moltes vegades fins que m'agrada. I en principi això és una part que estarà per la meitat de la història, o si no per la meitat, sí que després d'avançar una mica.

      Elimina
    2. Doncs ja va bé. Així vaig començar l'Ona G. Escrivint fragments a una llibreta fins que em va venir una història al cap sense un final clar. Però vaig decidir encetar-la i deixar el final per més tard. Ara ja el tinc al cap, però encara queda molt pel desenllaç. :P

      Elimina