Pàgines

dimarts, 23 d’agost del 2011

Noves eres

L'altre dia, llegia al blog d'un conegut meu que separava el seu blog en dos: un blog que sigués només d'informàtica i un blog que sigués de les seves reflexions personals. Això, ajuntat amb la notícia de que Google deixava d'indexar en el seu cercador els dominis .co.cc i em perjudica ja que tinc(tenia) un blog amb un domini d'aquests, m'ha fet decantar per tornar a recuperar els blogs que tenia a blogger (podria haver anat a wordpress, però és que no recordo ni quins usuaris tinc a wordpress ni tampoc hi puc posar publicitat) i fer exactament el què ha fet el meu conegut, separar els continguts del blog en dos (i fins i tot crear-ne un de tercer), per així no barrejar temes i fer més fàcil les possibles cerques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada