Pàgines

dilluns, 22 d’agost del 2011

mort

Resulta que aquest matí s’ha mort l’àvia d’un dels jugadors que portava l’any passat, era una dona ja gran, cascada per l’alzheimer, però tot i així era una persona estimada per la seva família i amics; i segurament si jo hagués entrat en el club esportiu més abans, hauria sigut una d’aquelles persones que m’haurien deixat petjada, només cal dir que tot i que l’havia vist pocs cops, en tinc la seva imatge ben present, i això no passa amb tothom. Però la cosa no acaba aquí, resulta que fa poc també es va morir una altra persona relacionada amb el club esportiu; en aquest cas era l’avi d’un altre “antic” jugador meu; també em va saber molt de greu per la família i amics, però és que a vegades, quan emocionalment no s’està bé no cal forçar la màquina per acabar amb un sentiment de buidor emocional…; simplement en un altre moment m’hauria mostrat més obert i amb més ganes de voler cooperar, però ara mateix no puc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada